محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری شد

محمد کاظمیان با کسب آرای لازم در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری صبح امروز ( پنجشنبه 24 اسفند) به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان و با حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک و اعضای مجمع در سالن آکادمی استاد فارسی برگزار شد.

محمداسد مسجدی، فیض‌الله پیری شرفوندی، عباس رحمانی، محمد کاظمیان، محمود حیدری، رضا زندی خواری و سیدرضا میرابوطالبی کاندیداهای ریاست فدراسیون سوارکاری بودند که حیدری، زندی و میرابوطالبی با عدم حضور در مجمع از حضور در انتخابات انصراف دادند.

در نهایت انتخابات با حضور 46 نفر از اعضای حاضر مجمع 52 نفره فدراسیون فدراسیون سوارکاری برگزار شد و محمد کاظمیان موفق به کسب 22 رای، محمداسد مجدی 17 رای، فیض‌الله پیری 4 رای شدند اما با توجه به اینکه هیچ‌کدام از کاندیداها موفق به کسب نصف به اضافه یک رای اعضای مجمع 46 نفره فدراسیون سوارکاری نشد، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم که با حضور 45 نفر از اعضای مجمع برگزار شد؛ محمد کاظمیان و محمداسدمجدی با توجه به کسب آرای بیشتر در دور نخست به رقابت پرداختند و در نهایت محمد کاظمیان با کسب 32 رای برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. در این مرحله محمداسد مسجدی نیز 11 رای کسب کرد و دو رای نیز باطله بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد