مسابقات پرش با اسب قهرمانی پونی سواران جام کاسپین برگزار شد

مسابقات پرش با اسب قهرمانی پونی سواران جام کاسپین برگزار شد.
🔹با همکاری مجموعه پارت و انجمن حفاظت از اسب کاسپین مسابقات پرش با اسب طی دو روز با شرکت بیش از 100 سوارکار از استان های تهران – یزد – کرمانشاه – خراسان رضوی و گیلان در باشگاه سوارکاری آذرفراز توسط فدراسیون سوارکاری برگزار شد.
🎈نفرات برتر فینال این دوره از مسابقات در رده پونی های زیر 138 سانتی متر آریو فلاحی با اسب کژال از پارت آذر فراز قهرمان و نائب قهرمان سپهر نساج کریمی با اسب آسنا از باشگاه کاشانی و مقام سوم پارسا نکونام با اسب رعنا از باشگاه آریا و تارا حسینی نژاد با اسب تورنادوپلاس از باشگاه جم چهارم و آراد میرزایی با اسب فرد پارت از باشگاه پارت آذرفراز پنجم شدند.
🎈و در رده پونی های زیر 148 سانتی متر سید نیما میر جلیلی با اسب ویس تریا از باشگاه پرتو سبز قهرمان و پرهام کردبچه با اسب اسپریت لاین از باشگاه میثاق نائب قهرمان و لیان صمدانی با اسب آی هان از گیلان سوم و حوریناز حسینی با اسب کانو از باشگاه پارت آذرفراز و آراد میرزائی با اسب فرد پارت از باشگاه پارت آذرفراز چهارم و پنجم شدند.
🔹درمراسم اختتامیه که با حضور دهدشتی سرپرست دبیر کل فدراسیون و اسدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، خانعلی نائب رئیس شورای شهر اسلامشهر و پرواز همای از خوانندگان پر توان کشورمان، مربیان و پیشکسوتان و اولیاء شرکت کنندگان برگزار شد، در مجموع هشتصد میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی به قهرمانان اهدا شد.
🔹مسئول برگزاری این رویداد مرتضی ذاکرین و سر داور خانم شهرزاد حیرانیان و داوران الناز تقی پور و امیر برادران طراح مسیر حسین افلاطونیان و دستیاران مهدی چوپانی و مژگان جنانی، سرکلانتر نوشین ذوالفقاری و کلانتر مهسا سرلک دامپزشک هورنگ کاتبی، حسین شیرافکن گوینده و همچنین مسعود سهرابی رئیس باشگاه سوارکاری پارت آذرفراز مسئولیت امور اجرایی و برگزاری را بعهده داشتند.
🛑با تشکر از قاسم حسینی و سعید امجدیان عکاسان این رویداد 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد