معرفی نفرات برتر مسابقات سوارکاری در باشگاه البرز قزوین

🔸ششمین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب در باشگاه البرز با معرفی سوارکاران برتر به پایان رسید.

ششمین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب استان به صورت چند جانبه روز جمعه به میزبانی باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.

🔸بهزاد درویشی سرپرست هیئت سوارکاری استان در خصوص این رقابتها گفت: مسابقات این دوره با حضور ۹۰ سوارکار در رده های مبتدی، تشویقی، نونهالان،  نوجوانان، بزرگسالان و مالکین با حضور سرداور بین المللی کشور محسن ذاکری برگزار شد.

🔸وی افزود: این دوره از مسابقات برای اولین به ابتکار کمیته بانوان هیئت سوارکاری برگزار شد و در بخش ویژه بانوان در دو رده زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.
در پایان این رقابتها نفرات برتر رده های سنی مختلف به این شرح معرفی شدند:
در رده سنی زیر ۱۸ سال تعداد ۱۱ نفر شرکت داشتند که سروین خلخالی در سکوی نخست ایستاد، پانیز مرادی دوم شد و دلسا طاهرخانی در مکان سوم جای گرفت.

🔸دررده نونهالان و نوجوانان هشت نفر شرکت داشتند که در پایان علیرضا حیدرزاده با اسب چیتا اول شد، روح الله عظیمی با اسب آتوسا در مکان دوم جای گرفت و مسیحا علیخانی با اسب اکتاویو در رده سوم جای گرفت.

در رده بالای بالای ۱۸ سال بانوان که با حضور ۸ نفر برگزار شد خانم بهاره طاهرخانی به مقام اول رسید، زینب موسوی با اسب اسکار دوم شد و سپیده طاهرخانی در جایگاه سوم جای گرفت.

🔸در قسمت مردان و رده  بزرگسالان ۱۳ نفر شرکت کردند که محمدرضا معمارنیا با اسب پاتریک به مقام اول دست یافت، سید حسین میر رحیمی با اسب سوگل دوم شد و مکان سوم هم به حامد کریمیان با اسکالانت تعلق گرفت و علیرضا حیدرزاده هم با اسب چیتا چهارم شد.

در رده تشویقی این مسابقات تعداد ۲۵ نفر شرکت کردند که ۱۰ نفر بدون خطا بودند و در رده مبتدی ۱۹ نفر شرکت داشتند که ۱۱ نفر بی خطا بودند.

🔸این رقابتها با نام «جام ایران قوطی» و به یاد محمد امین منشی زاده آذر مدیر سابق این شرکت برگزار شد.

https://t.me/feirinews

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد