نامنی:تجربه و تخصص کاظمیان موجب تعامل بیشتر جامعه سوارکاری خواهدشد

سرپرست امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با تاکید بر شناخت کامل کاظمیان از رشته سوارکاری اظهار داشت: این موضوع می تواند به رشد و توسعه سوارکاری در حوزه های مختلف و در سراسر کشور کمک کند‌ به گزارش روابط عمومی فدراسیون،احمد نامنی پیش از ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون، ضمن قدردانی از دبیر و اعضاء مجمع به خاطر برگزاری انتخاباتی بد‌ون حاشیه اظهار داشت: بسیار خوشحالم اعضا مجمع فردی را انتخاب کردند که شناخت کافی از این رشته را دارد. وی افزود : بی تردید تجربه وتخصص آقای کاظمیان بازخورد بسیار خوبی را درجامعه سوارکاری خواهد داشت و موجب همکاری متقابل خواهد شد. سرپرست امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ادامه داد: به شخصه چندسالی است که با این فدراسیون ارتباط دارم و با انتخابی که صورت گرفت بسیار امیدوارم آینده خوبی برای این رشته در روزهای پیش رو رقم بخورد. وی در ادامه به تبیین نقاط ضعف ونقاط قوت فدراسیون پرداخت و تاکید کرد : هرچه زودتر مسائل ومشکلات باید رفع شود تا انشالله روند روبه رشد سوارکاری سرعت پیدا کند. نامنی همچنین از اکبری سرپرست فدراسیون سوارکاری به خاطر قبول مسوولیت تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی قدردانی کرد و گفت : بادرایت ایشان کارهای مجموعه سوارکاری پیشرفت. وی همچنین به نقش دهدشتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و دبیر مجمع در فرایند برگزاری مجمع انتخاباتی اشاره کرد و گفت: آنچه که در این ماه‌ها صورت گرفته قابل تقدیر است ، شاهد تلاش های ایشان جهت برگزاری مجمع عادلانه بودیم.

🔸در ادامه کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری به خاطر اعتماد اعضا مجمع قدردانی کرد وگفت: امیدوارم با تعامل وهمکاری بتوانیم ضمن رفع مشکلات،  زمینه رشد وتوسعه سوارکاری را در رشته های مختلف فراهم کنیم. وی همچنین از راهنمایی و درایت اسبقیان معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی وحرفه ای تشکر و اظهار داشت : در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم نکاتی را مطرح کردند که بسیار هوشمندانه بود. کاظمیان اغزود: آقای هاشمی به عنوان کسی که  سالیان سال در بدنه ورزش حضور داشته اشراف کاملی به ورزش دارند و انشالله بتوانیم ما هم در این فدراسیون برای اعتلا ورزش کشور گام برداریم .

🔶دکتر عباسعلی اکبری سرپرست قبلی فدراسیون سوارکاری اظهار داشت : بسیار خوشحالم که یک فرد متخصص و کاربلد سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفت. وی از حسن اعتماد وزیر ورزش و حوانان به خاطر اینکه چندماهی مسوولیت این فدراسیون را برعهده من گذاشتند، تشکر می کنم . اکبری روند برگزاری مجمع انتخاباتی را تشریح کرد و گفت : از جامعه سوارکاری برای اینگه این اتفاق مهم را رقم زدند قدردانی کرده و ارزوی موفقیت دارم. وی همچنین توضیحاتی را در خصوص روند اجرای تقویم ورزشی ارائه کرد و گفت: تمام برنامه ها مطابق با برنامه ریزی ها در حوزه ی آموزش ومسابقات تا پایان سال انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد