نتایج هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی سراسری استان یزد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، در هفته ششم و قهرمانی این رقابت‌ها عصر جمعه 58 راس اسب عرب در پنج دور هزار و400 و هزار و800 متری در مجموعه سوارکاری صفائیه با حضور آقای دکتر احمد زارع پور اشکذری رئیس هیات سوارکاری استان به رقابت پرداختند که در پایان دویست هفتاد و پنج میلیون250 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های پنج‌گانه اهدا شد.
در دور اول اسب‌های فاقد امتیاز به مسافت هزار و400 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابوالفضل دهقان با اسب میستان مدائن زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و آق قلی بشگر با اسب ملک سلطان و متین جرجانی با اسب ماهان شریفی به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور دوم اسب‌های امتیاز2 تا 6 به مسافت هزار و800 متر بود که متین جرجانی با اسب لژیونر عنوان اول را به دست آورد و ابوالفضل دهقان با اسب پازن لرستان و عبدالله قلرعطا با اسب مهر ویس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم اسب‌های 8 تا 14 امتیازی به مسافت هزار و 800 متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد قلر عطا با اسب لیثان دهنو موفق به کسب مقام اول شد و عبدالله قلرعطا با اسب لونارد شاه رفیع و آق قلی بشگر با اسب مینو شاه منصوری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
رقابت در دور چهارم میان اسب‌های گروه ویژه به مسافت هزار و 800 متر شکل گرفت که ابوالفضل دهقان با اسب لئون نوق زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و عنایت الله قلرعطا با اسب گیتار شیخ یزد و عبدالله قلرعطا با اسب مروان نوق به ترتیب دوم و سوم شدند
دور پنجم اسب‌های گروه ویژه به مسافت هزار و 800 متر با یکدیگر رقابت کردند که عنایت الله قلرعطا با اسب گیلانشاه مجدد خوش درخشید و نفر اول از خط پایان عبور کرد و ابوالفضل دهقان با اسب لورانس رضایی و هادی عزیزی با اسب گرنس عرب نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.
همچنین در پایان مراسم دکتر احمد زارع پور اشکذری از همه دست اندرکاران و مسولان برگزارکننده تقدیر و تشکر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد