هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

اسبدوانی گنبد کاووس

در این هفته از مسابقات 57 راس اسب در هفت دور در مسافت های 1000، 1200 و 1700متر رقابت کردند و در دور اول مخصوص اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 6 امتیاز اسب سایلان اول شد و اسب های شراره ایلکا و لاچین رازی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی در دور دوم هم اسب های اولترا اسپید، پریون و پوینده اول تا سوم شدند و در دور سوم در گروه اسب های دوخون دوساله 8 تا 12 امتیاز نیز اسب های استیکت، ریوسیلوا و یاددرگل به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور چهارم مخصوص اسب های تروبرد داخلی دو ساله 8 تا 12 امتیاز بود که در پایان اسب هیمالیا اول شد و اسب های تاوامیست و ریوچندو دوم و سوم شدند و در دور پنجم در گروه اسب های دوخون سه تا پنج ساله 36 تا 46 امتیاز هم اسب های کومانچی، الکو و ارکان حائز مقام های برتر شدند.
در دور ششم هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله هندیکاپ رقابت کردند و ریو کینگ، بوگاتی و مهاجم اول تا سوم شدند و اسب های المپیک ، ببرسیاه و هیرکانیا در دور هفتم در بین اسب های دو خون سه تا چهارساله 8 تا 14 امتیاز، مقام های برتر را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 516 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاجبان اسب های برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد