هفته 14 مسابقه اسبدوانی نوروزآباد برگزارشد.

اسبدوانی تهران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نوروز آباد میزبان هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی تهران بود.
مسابقه اسبدوانی جمعه گذشته در هفت دور برگزار شد.
در این هفته اسب هایی با نژاد،تروبرد داخلی و دوخون و عرب شرکت کردند و در شش دور مسافت 1000 متر و یک دور مسافت 1400 متر چابکسواران با هم به رقابت پرداختند.
دوراول با12شرکت کننده با اسبهای عرب 3 تا 4سال با امتیاز مبتدی و نبرده متین جرجانی با لیون بنگالی اول و عبدالخالق چپرلی با ورگلاس سردار دوم و کمال دالیچه عطا با نادر عرفان سوم شدند.
دور دوم با 7شرکت کننده با اسبهای نژاددوخون 2سال با امتیاز مبتدی و نبرده محمد خوجملی با اسب طهران و  نادر صالحپور با اسب  کایزن  و عبدالرحیم آرمیده با اسب  سویلای به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور سوم با 7شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون  3 تا 4 سال با امتیاز16 تا 22 بنیامین جرجانی با تاتلیس اول و کمال دالیچه عطا با وی وی تو دوم و عبدالحلیم قبادی  با دراگل  سوم شد.
دور چهارم با 6 شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 4 تا 5 سال با امتیاز38تا 44  بنیامین جرجانی  سوار بر هیمالیا  و کمال دالیچه عطا سوار بر بالاهج  و نادر صالح پور سوار بر آرس به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور پنجم با 8 شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 3 تا 4سال با امتیاز16 تا20 کمال دالیچه عطا با اسب هج کوکو اول  و بنیامین جرجانی با اسب  کوچینی دوم شد و محمد خوجملی با اسب هج مامبو سوم شد.
دور ششم با 9شرکت کننده با اسبهای تروبرد داخلی 3 تا 4 سال با امتیاز8  نادر صالح پور با اسب بست ترایدر  ومحمد خوجملی با مستر واندرفول  وکمال دالیچه عطا سوار بر جنی وان به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور هفتم با11شرکت کننده با اسبهای نژادعرب 3 تا 5 سال با امتیاز2 تا 6 متین جرجانی با اسب نیرو ایلخانی و علی رضا سپهوند  با وشن تاف و  ابوالفضل دهقان  با والاس رشید به ترتیب اول تا سوم شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد