پوررضایی: خوشحالم مدال گرفتم، اما به طلا فکر می‌کردم/ امیدوارم نگاه‌ها به سوارکاری تغییر کند

پوررضایی: خوشحالم مدال گرفتم، اما به طلا فکر می‌کردم/ امیدوارم نگاه‌ها به سوارکاری تغییر کند | فارس ورزشی | خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، داود پوررضایی پس از کسب مدال برنز مسابقات پرش با اسب گفت: در بخش تیمی مشکلی برای من پیش آمد و اسب من به مانع روی آب واکنش نشان داد و اگر این اتفاق نمی افتاد، بهتر نتیجه می گرفتیم. خوشحالم مدال کسب کردم، اما توقع خودم کسب مدال طلا بود.

پوررضایی در ادامه افزود: فدراسیون سوارکاری خوب کار کرده و یکی از بهترین مربیان را روی کار آورده و آینده روشنی برای سوارکاری می بینم. این حرف ها را به خاطر مدالی که کسب کردم، نمی گویم و همانطور که گفتم خوب و منسجم کار می کنیم.

سوارکار برنزی ایران در ادامه اظهار داشت: این برای نخستین بار است که با اسب های خودمان در بازیها شرکت کرده ایم. اسب هایمان قرنطینه شد که در این خصوص آقایان خلیلی و شهبازی زحمت زیادی کشیدند.

وی در پایان درباره آینده سوارکاری نیز تاکید کرد: به خاطر دارم قرار بود در بازی های کره جنوبی شرکت کنیم، اما از طرف کمیته المپیک گفتند سوارکاری رشته مدال آوری نیست. امیدوارم برداشت های اشتباه نباشد و نگاه ها به این رشته تغییر کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد