پیام تبریک سرپرست فدراسیون سوارکاری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

لوگو

سرپرست فدراسیون سوارکاری در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه پرتلاش ورزش به ویژه خانواده سوارکاری تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون، متن پیام رضا زندی خواری به شرح زیر است:
در دنیای امروز، ورزش به عنوان نماد قدرت، صلابت و ایستادگی و تبلور ارزش های والای انسانی، یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح است.
فدراسیون سوارکاری نیز با ایجاد شرایط مناسب برای حضور آحاد مردم در رشته های مختلف سوارکاری برای همگانی سازی و در دسترس عموم قرار دادن این رشته زیبای ورزشی و ایجاد نشاط عمومی و استعدادیابی تلاش می¬کند تا برای اعتلای نام میهن عزیزمان و اهتزاز پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ بین المللی گام بردارد و گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان در رشته ی سوارکاری داشته باشیم.
اینجانب، با تبریک 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه بزرگ ورزش کشور بویژه خانواده گرانقدر سوارکاری ایران، از تمامی همکاران خدوم، مربیان، ورزشکاران و دست¬اندرکاران این ورزش در سراسر کشور که در راه خدمت به ملت بزرگ ایران بی¬دریغ تلاش می¬کنند سپاسگزارم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگانی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت دارم.
رضا زندی خواری
سرپرست فدراسیون سوارکاری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد